torsdag den 17. maj 2012

KAN IKKE VENTE !

Om mindre end en måned tager jeg til London med fire skønne tøser fra studiet, vi har først lige bestilt billetterne nu her, så nu er det altså helt sikkert at vi skal afsted !  Jeg har været i London to gange før, og begge gange har været i forbindelse med studietur, så denne gang glæder jeg mig til at vi kan bruge vores tid på lige præcis det vi har lyst til! Vi skal være afsted i fire dage, og planen er at vi bare skal hygge os! Shopping står selvfølgelig ret højt på listen for os alle. Jeg synes personligt London er en helt fantastisk by at shoppe i, der er så mange muligheder og masser af butikker som vi ikke har i Danmark - Hvilket også giver mulighed for at købe noget unikt med sig hjem . Jeg kan slet ikke vente til fire dage med sladder, shopping og masser af hygge ! :D
Jeg er pt vild med alle former for flet! Istedet for at lave en høj knold lavede jeg denne ligeså afslappende frisure med sidefletning og tilfældig knold i nakken. 

Ha' en god dag lovebugs <3 


4 kommentarer:

  1. Fed frisure - og rigtig god tur..! :)

    SvarSlet
  2. rigtig fin blog du har!
    vi er blevet faste læsere måske du har lyst til at følges? ;-)
    vi glæder os til at læse mere fra dig! :-)
    xoxo Josefine og Sille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal i have !
      Det er altid så hyggeligt når læserne giver sig til kende, så man også kan tjekke hinanden ud ;)

      Rigtig god weekend piger ! :)

      Slet