tirsdag den 1. maj 2012

 Jeg er trådt ind i en uge med dejligt vejr, skønne mennesker og en masse sjove planer. 
I dag - tirsdag, kommer min søster og besøger mig. Det er faktisk første gang hun skal besøge mig siden jeg i november flyttede til Århus og hun bliver vidst helt til torsdag- YAY ! . Bliver super hyggeligt og vi har selvfølgelig en masse sjove ting på programmet, herunder bla shopping, IKEA, Sushi+ og en masse andet. 
Og så er det jo i aften der afholdes MEGAKUP på Train i Århus.. Jeg og en veninde fra studiet, har pakket en masse tøj som er i god stand, til gode priser,  som blot mangler en ny ejer. Så vil opfordre alle til at kigge forbi. Det koster 35kr med studiekort(40 kr uden) at komme ind, og så kan man ellers gå shopamok hele aftenen. Vi glæder os ! Så lav da en tøse-aften ud af det og kom og hils på :) 

Kan man blive andet end i godt humør i det gode vejr ? :) 
God tirsdag skønne læsere 

5 kommentarer:

  1. Det glæder vi os til at nyde når vi får fri fra skole:D

    SvarSlet
  2. Hvaaaaaa, burde du ikke sidde inde til International Markedsføring i stedet for at ligge i haven og fede den? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Skulle du ikke følge med i undervisningen , nu du er der. ;)

      Slet
    2. Jeg har sku da pause

      Slet