fredag den 6. april 2012

PÅSKE HYGGE


Ferien er endelig skudt i gang. Jeg har brugt de sidste dage på en masse timers arbejde . Ydremere har min søster og jeg været på besøg hjemme ved de gamle, hvor vi har hygget os med at lave noget god mad / desserter samt været på shoppetur og til frisør . Det er altid så hyggeligt når min søster og jeg er samlet. Specielt de seneste år, har man kunne mærke hvor dejligt det er at have en søster der kun er 1år og 6 måneder yngre. Man har bare det mere glæde af hinanden efter min mening. L.O.V.E

Lige nu er jeg ude ved kæresten, hvor den står på afslapning og en masse tid til mig selv resten af aftenen. Han sidder og lever sig fuldstændig ind i et eller andet skydespil på PS3'eren med hans bedsteven . Hvad er det lige der er med drenge og de spil der? :D

Der kommer flere indlæg på bloggen senere - indtil da .. Rigtig dejlig Langfredag :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar