mandag den 23. april 2012

Anmeldelse af Matas Natur Shampoo & Balsam

Jeg købte for nogle måneder siden denne Shampoo og balsam i Matas.. I morges da jeg så stod i badet hjemme ved min kæreste , og bemærkede at serien på mystisk vis var flyttet ind(efterladt) blandt hans shampoo mm, mens jeg nu bruger et andet mærke, blev jeg enig med mig selv om at jeg var klar til at give min mening om produkterne her på bloggen ;) 
Jeg var egentlig super spændt på at prøve serien af, da jeg i sin tid købte den. Jeg mener.. alt tegnede godt - "uden parabener, uden farvestof og med Gojibør og økologisk Aloe Vera" ? Kan det lyde meget mere fornuftigt ?!
Desværre synes jeg bare ikke produktet levede op til forventningerne .. 

Serien dufter himmelsk og har en flot lyserød farve, det skal de have! Dog synes jeg personligt at mit hår blev rigtig hurtigt slasket og fedtet efter vask, og så synes jeg på ingen måde serien giver håret den fugt som det behøver. 

Serien :
- Er ikke fugtgivende nok til langt hår
- Blødgør ikke håret
-Håret er derfor svært at redde ud efterfølgende
- Får håret til at syne fedtet
- Har en sød duft at Gojibær 

Jeg giver derfor serien 1 ud af 5 stjerner .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar