fredag den 20. april 2012

WELLNESS DAY



Nyder at have fri disse dage ! I dag havde jeg en tid hos HELLE THORUP SPA, hvor jeg fik en dybderensende ansigtsbehandling. Omgivelserne derinde er super lækre, de har virkelig formået at lave nogle afslappende og flotte omgivelser, med dufte og beroligende lyde. Kan varmt anbefales, specielt til jer der elsker at blive forkælet! Jeg synes i hvert fald det var super afslappende... lige med undtagelse af det punkt hvor der skal klemmes og prikkes .. AV :D . Da jeg var dernede blev jeg inspireret til at starte på deres Silkpeel behandling, som skulle være godt til personer som har/ har haft urenheder i ansigtet. Jeg er super spændt på at komme i gang med behandlingen og se hvad de kan udrette :) .. Skal nok fortælle om behandlingerne her på bloggen når jeg kommer i gang . 

Efter jeg havde været til behandling skulle jeg forbi mit gamle arbejde som har kontor tæt ved havnen i Århus, så tog lige en gåtur på lystbådehavnen.. Synes udsigten var så fin ved alle bådene, træerne og vandet selvom det var overskyet. 

I aften har jeg planlagt endnu mere forkælelse.. Kæresten skal  ud at spise og i byen med arbejdet,  jeg har derfor bestemt mig for at forkæle mig selv med langt bad, bloggen, film, stearinlys og en masse lækkerier og så ellers bare holde tøseaften og hygge om mig selv . 

Blogges <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar