torsdag den 22. december 2011

22.12.2011

Kender i det, man mangler kun EN i skrabekalenderen for at få 5.000 kr, man har nærmest allerede mentalt brugt pengene . Man ved i hvert fald hvad de skal gå til, hvis man om morgenen skulle ske at skrabe det sidste motiv man liiiiige mangler  ! - ja det sker så ikke for mig i år, har ventet spændt i 22 dage, og ender så med at skrabe en julekugle som giver mig 75 kr :D  IH ! 



Her er nogle af de gaver som kommer til at ligge under træet d 24 dec. Jeg elsker alt der hører til julen og dens traditioner. Også spændingen omkring hvad man får ( måske er jeg ikke blevet helt voksen på det punkt) men i så fald ønsker jeg heller ikke at blive det :D 
I år holder jeg jul hos min far, søster og den side af familien, i det sønderjyske. Så der venter mange flere gaver dernede, både til og fra mig <3 
Blandt disse pakker er der en helt speciel gave, som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om efter jul  <3 


Var lige forbi gina tricot idag, da jeg var oppe at købe de sidste gaver. Jeg er virkelig vild med de ting de har i butikken denne vinter, synes der er nogle rigtig lækre ting imellem prøvede bla denne kjole 
(synes generelt billerne på gina tricots hjemmeside er rigtig dårlig, og gør at tøjet ser billigt og kedeligt ud! - kan derfor anbefale alle at tage forbi deres fysiske butik i enten århus eller København, i vil blive overrasket ) 
46440736901.jpg46440736902.jpg



Det er nok lidt svært at se på billederne, men der er gennemsigtige blonder fra toppen af brystet og ud på armene, hvilket giver en et rigtigt sødt look, tror den kunne være rigtig fin med en knold i nakken  og nogle flotte øreringe . Købte den desværre ikke idag, jeg lige ville hjem og overveje det. Tror dog jeg ender med at købe den, ELSKER specielt den dybe ryg . SÅ FIN !  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar