fredag den 23. december 2011

JOICO

Jeg elsker mærket JOICO! Jeg har gennem tiden afprøvet utallige mærker indenfor hårprodukter ( både dyre og billige). Sidst jeg var til frisør fik jeg tilbudt denne serie, som jeg virkelig er blevet glad for. 
Produkterne har den skønneste duft af slik (på den gode måde), og så giver det håret rigtig meget fugt, og gør håret super blødt. 
Jeg bruger selv serien JOICO-Reconstruct, hvilket jeg virkelig kan anbefale til personer, der som jeg, er lidt hård ved sit hår. 


Lige nu kan man købe både shampoo og conditioner HER for kun 199kr  :
Desuden kan jeg anbefale Joico K-PAK Moisture Intense Hydrator. Hvilket er en hårkur. Kuren har fået tildelt flere priser for at være den " bedst virkende hårkur".  
Det er nok at bruge den en gang om ugen, da den er virkelig effektiv. 
Jeg brugte den hver eneste gang jeg vaskede hår i starten, da jeg ville give mit hår en ordentlig omgang pleje (som erstatning for conditioneren). men en gang om ugen, er altså nok ;)  . 

Nå - Jeg skal med toget til sønderjylland nu her, for at holde jul :D .. 
Hold øje med bloggen! Jeg vil dagene efter jul give jer tips til hvor man kan købe alle de kendte produkter vi kender fra frisøren, til næsten halv pris. OG så vil jeg fortælle jer, hvilket hårprodukt jeg ikke kan leve uden <3 


- god jul skønne læsere <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar