torsdag den 29. december 2011

SKAL...SKAL IKKE ?

Endelig er jeg tilbage i århus - de sidste to dage har den stået på arbejde, på mit gamle arbejde i Viborg. Så nu er der velfortjent afslapning :)Imorgen skal dagen bruges på at finde ud af hvad jeg skal have på nytårsaften - jeg er næsten ved at gå i panik ! er jeg den eneste der ikke ved hvad det nye år skal fejres i ?? :D 


Har de sidste dage siddet og klikket mig igennem en masse hjemmesider, er virkelig overrasket over hvor mange fine ting man kan finde lige pt. 

Er helt vild med denne strik fra RODEBJER. Synes den er så fin!
Også tasken synes jeg er super fed, men tror lige jeg vil ned i HogM og se om de har den i butikken, for det kan også være en af de varer, som bare ikke er så fede i virkeligheden, som på billedet ;) .. Skal nok holde jer opdateret ! 








Du kan finde trøjen HER  og tasken  HER

Nu går turen ud til kæresten. Kan i have en rigtig dejlig aften 
Kisses... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar