onsdag den 28. december 2011

OLE HENRIKSEN


Disse produkter vil jeg rigtig gerne have til at stå blandt mine hudprodukter.
Jeg har aldrig selv prøvet nogle af Produkterne fra Ole Henriksen, men efter hvad jeg har hørt, skulle de være virkelig gode  :D
Disse produkter er til hudtypen Fedtet/problem hud, og skulle være rigtig godt til personer som har tildens til udbrud af og til.

Vitamin plus cremen er fyldt med virkningsfulde antioxidanter, urter og vitaminer, der tilfører huden fugt og stabiliserer og beskytter huden.
Er med til at give T-zonen et mat og rent udseende.


 Masken virker reparerende og anti-inflammatorisk. Kombinationen af dybderensende lertyper absorberer urenheder. Masken minimerer fremkomsten af bumser & reducerer overskydende fedt på hudens overflade med beroligende planteingredienser.


Øjencremen  tackler rynker, ældning og mørke rande og så er det  også et peelingsystem til øjenområdet. (man kan jo lige så godt forebygge, ikke :D )


De her tre må jeg bare eje !! <3





Alle produkterme kan købes HER!





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3313293/carina-nielsen?claim=3y7g9absndj">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar