mandag den 26. december 2011

JULEHYGGE

Håber i alle har haft en rigtig god jul <3 . 

Jeg har haft en rigtig dejlig jul, sammen med familien.. Julen giver bare ekstra god anledning til familiehygge, hvilket jeg virkelig har nydt! Det er desværre ikke så tit jeg kan tage mig tid til at besøge den del af familien, men når jeg så endelig gør - så er det simpelthen bare så hyggeligt


Min søster og jeg bagte lille-juleaften småkager, pæne blev de ikke, men de var faktisk ret gode.
 Vi havde det bare super hyggeligt og sjovt med bageriet, hvilket var det vigtigste :D 

Juleaften blev også den helt store gaveregn, og jeg fik en masse rigtig gode gaver!  
(der kommer et indlæg om en af gaverne senere)

Juleaftens outfit (Beklager den dårlige kvalitet)
Synes simpelthen kjolen er så fin, specielt ryggen er jeg helt vild med.
Elsker trøjer og kjoler med fine detaljer på ryggen.


Kjolen kan købes i HogM til kun 180kr
Den er desværre udsolgt på deres hjemmeside
men kan købes i deres butikker stadig



En fast tradition, når jeg besøger min familie i sønderjylland, er at min søster og jeg kører over til fleggård grænsehandel, får at få handlet lidt ind. Denne gang benyttede vi turen til at få handlet lidt ind til nytårsaften :D . 



Glædelig 2.Juledag til jer alle <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar