fredag den 10. februar 2012

BEFORE I DIE..

Kender i konceptet - Before i die? - Jeg fandt det i dag på en af de blogs jeg læser, og synes det er lidt fascinerende og også ret sødt. Man kan altså lave en liste over alle de ting man vil nå mens man lever. 
Jeg har derfor lavet en over alle de ting jeg gerne vil opleve before i die.. Her er bare nogle af dem :) 

 Den af nedenstående jeg personligt aller helst vil opleve before i die, er at have begge mine forældre den dag jeg bliver gift. Havde egentlig ikke gjort mig så mange tanker omkring det, indtil jeg faldt over billedet og kom til at tænke på hvor vigtigt det ville være for mig at gøre dem stolte og at de kunne se mig på den store dag, det ville bare betyder SÅ meget for mig!
Before i die i would be honoured to have my parents there, the day i get married!
Before i die...  



Prøv det, det er tankevækkende på den gode måde!
Måske finder i noget i ikke havde tænkt på ville være vigtigt for jer at prøve 
Kærlighed til jer <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar