tirsdag den 21. februar 2012

I'M A LASH KIND OF GIRL

De Kan bare pifte et hvert outfit op, og så synes jeg de bambi-øjne man får, er så flotte. Jeg elsker dem (helst så lange som muligt) 
Jeg bruger altid vipperne fra Depend, de kan købes i matas, de er billige og så synes jeg de er forholdsvist lette at sætte på. Jeg har prøvet en masse forskellige mærker indenfor vipper, lige fra de billige fra h&m  til nogle dyrere af slagsen. Dog ender jeg altid med at vende tilbage til dem fra Depend. 

Dem der ses på billedet havde jeg på sidst jeg var ude med pigerne, de er ret vilde, så derfor ikke ligefrem hverdagsbrug. Jeg var jeg så vilde med dem at jeg straks købte de sidste to de havde i den matas jeg havde købt det første par i :D (Jeg har dem på, i mit indlæg "Colourful Night")

Ingen kommentarer:

Send en kommentar