mandag den 13. februar 2012

MANDAGEN DERPÅ

Puueha, synes det er lidt hårdt at vende tilbage til hverdagen igen, efter en vild lørdag. 
Igår blev brugt på tømmermændshygge hjemme sammen med min kæreste, hans roomie og hans kæreste. Vi så film, spiste en masse slik,chips og nybagte fastelavnsboller. mmh .. Så er det alligevel til at holde til at have tømmermænd, når man bliver hygget sådan om.

Billedet er fra igår, Trøjen købte jeg under min shoppetur sammen med min veninde i lørdags. Den er så blød, og så er det et kæmpe plus at den er lang, så man kan have leggins på til. Et dejligt afslappende søndags-outfit ! 
Trøjen er fra H&M
 Nu vil jeg prøve at blive lidt frisk, så jeg kan gøre mig klar til at skulle på arbejde her kl 15.00, puueha - kan mærke at det bliver hårdt i dag. Må bare tænke på hvor glad jeg bliver når lønnen går ind næste gang :D 

Blogges..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar