søndag den 12. februar 2012

COLOURFUL NIGHT

 Havde en fantastisk dag og aften med nogle dejlige tøser igår. Jeg hentede min veninde sasha ved toget omkring middag hvorefter vi tog på shoppe tur efterfulgt af tidlig aftensmad på cafe cross :) De har verdens bedste burger med verdens bedste pommes til - mmmh ! 
Senere stod den så på vin og drinks i lange baner med to veninder, hvorefter vi skulle til en elektronisk fest i Ridehuset ( ville ønske jeg kunne vise jer billeder fra festen, men glemte alt om at tage billeder da vinen først tog over) . 
Kan dog fortælle at det var en fantastisk og faverig aften ;)

Jeg tog lige et par billeder inden vi skulle ud af døren. Lidt fuld måske?.. :D  

Trøje: H&M, Jeans:Diesel

Jeg vil tilbage  og pleje mine tømmermænd
God søndag love bugs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar