onsdag den 8. februar 2012

MALENE BIRGER

Jeg er helt vild med Malene Birger! Hendes tøj, smykker og sko er så fantastisk smukke.. Er helt vild med den måde hun formår at kombinere det enkelte med nogle fede detaljer.


Lige pt bruger jeg rigtig meget tid på at arbejde. Der er nemlig rigtig mange ting som jeg mangler, og endnu flere ting som jeg godt kunne tænke mig (herunder nogle designer items som jeg længe har cravet efter) så nu får den hele armen, med at få tjent penge :D regner med at mit hårde arbejde kommer til at betyde at jeg snart skal en tur forbi Malene Birger ;) 


Jeg har udvalgt nogle items fra hendes hjemmeside www.bymalenebirger.com, som jeg synes er vildt smukke og som jeg ville ønske hang i mit klædeskab - I'm in love ! . 

Hvem er jeres yndlings designer? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar