tirsdag den 28. februar 2012

DO NOT LET YOUR SKIN SHINE

Forkølet - Øv .. Derfor bruger jeg dagen med at putte mig godt ned under dynen med en masse serier og læsning af en masse blogs. Mens jeg passer mig selv synes jeg at jeg ville dele en af et lille råd/tip.


En af de ting som er et must i min makeup taske er Shiseido PURENESS Oil-Control Blotting Papir,som fjerner det overskydende fedt der får huden til at skinne og derfor en god erstatning for en pudder . Personligt er jeg ikke pudder kind-of-girl, da jeg synes det bliver lidt for maske-agtigt. Derfor bruger jeg efter min mening den perfekte løsning fra SHESEIDO. Den fylder ikke meget mere end et dankort, hvilket gør den perfekt til at have med på farten. 
Man hiver simpelthen bare et stykke papir fra beholderen ud og dupper huden, der hvor man er skinner og så gør den på magiskvis huden mat ved at suge fedtet til sig. 
Den er helt perfekt og kan medbringes overalt, da den er så let at have med i pungen eller håndtasken. Specielt her til sommer når vi igen skal på stranden og til forskellige festivaler bliver den et must i min taske! 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar