mandag den 20. februar 2012

LOVELY MONDAY

Det har været en dejlig start på ugen i dag. Havde en kort dag i skolen og samtidig var det en af de dage hvor tiden bare fløj afsted. Inden jeg fik set mig om havde vi allerede fri! ;) Måske fordi vi havde om kultur og herunder buddhismen som jeg synes er helt vildt spændende. Nok derfor jeg havde følelsen af at tiden gik så hurtigt Dejlig dag !

I aften vil jeg hygge lidt om mig selv hvilket jeg synes jeg har fortjent en hel weekend med arbejde ;) Vil derfor putte mig foran fjernsynet og se en masse god tv. samtidig har jeg købt nogle lækre sager som jeg vil hygge mig med  , herunder te, lakerol og så min store last lige pt, som er ANTON BERG, mmmh kunne leve af Anton Berg !

1 kommentar:

  1. halløj! (-: Fordi jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, skal jeg derfor Awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Smut forbi min min blog og find ud hvad du skal. http://medio-mra.blogspot.com/

    SvarSlet