lørdag den 18. februar 2012

WORKAHOLIC

Hi Lovelies . Beklager det ikke bliver til så meget blogning denne weekend. Jeg er i Viborg for at  besøge min familie. Efter jeg flyttede til Århus har jeg valgt at bibeholde i Viborg, så når jeg er i Viborg kombinerer jeg altid arbejde og familiebesøg, hvilket selvfølgelig også gælder denne gang, hvor jeg skal arbejde 9 timer både lørdag og søndag - Puueha. Glæder mig bare over at det snart er lønningsdag ! :D 

Den første 9 timers vagt er nu veloverstået og jeg er hoppet i afslapningstøjet og klar til at se nogle gode serier sammen med min søster, som også er hjemme denne weekend - SÅ hyggeligt ! Ville egentlig gerne have været inde ved nogle veninder til et glas vin eller to, men efter den lange arbejdsdag, og endnu en der venter i morgen, tror jeg det er mest fornuftigt at jeg bare bliver under dynen og hygger mig med min søster og en masse god tv.. Og så må vinen vente ;) 


 Mit søster har fanget mig et afslapningsminut 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar