tirsdag den 7. februar 2012

SHAMPOO PÅ BUDGET

Jeg tog mig sammen til at tage ned og få købt de hud og hårprodukter ( se forrige indlæg) er nemlig løbet tør for min højt elsket joico shampoo. 
Jeg "Desværre" har en lille liste med nogle lidt dyre ting jeg gerne vil bruge mine penge på i denne og næste måned. Så derfor måtte jeg gå på kompromis mht pris da jeg skulle have fat i hårprodukter denne gang. Jeg er ellers rigtig glad for hårprodukterne fra Joico, men de må vente til næste gang!  
Som erstatning fandt jeg istedet både shampoo og balsam fra Matas Nature, som begge er med økologisk aloe vera og gojibær OG så er de svanemærket, hvilket selvfølgelig er et stort plus. Begge produkter har desuden den skønneste duft, så glæder mig virkelig til at teste dem (skal selvfølgelig nok fortælle jer omkring produkterne når jeg selv har brugt det nogle gange).. 



Shampoo og Balsam er pt på tilbud i matas og koster 54kr 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar