mandag den 27. februar 2012

DEJLIG WEEKEND! DEJLIGT SELSKAB

Beklager det ikke er blevet til specielt meget blogging denne weekend, men har simpelthen haft gang i så meget, at der ikke rigtig har været tid til at sætte mig foran computeren :) 
Jeg har haft en vildt dejlig weekend..!
Lørdag aften havde min søde kæreste invitereret mig på MASH. Og hold nu op hvor var det lækkert! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg tager derind, man får den bedste service og det lækreste kød. mmmh !! Efter vi havde spist på MASH tog vi i biografen og så Safe House, hvoefter vi tog hjem og puttede resten af aftenen. Det var så dejligt med en hel dag sammen hvor vi bare kunne hygge os sammen!

Søndag var vi  så til navngivningsfest i nordjylland hos min kærestes rigtig gode venner. De fik den sødeste lille dreng i december og selvom de havde besluttet sig for at han ikke skulle døbes, skulle det faktum at han endelig officielt hedder Storm, selvfølgelig fejres alligevel. Og så er det jo bare en rigtig god undskyldning for mig for at snuse i butikkernes børnestøjafdeling  
;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar