torsdag den 9. februar 2012

GOTTA LOVE IKEA

Turen gik i dag til IKEA, hvilket for mig er paradis! Synes det er så hyggeligt at gå rundt og kigge på alle de fine ting de har. Jeg tog derud fordi jeg skulle have nogle svævehylder og to blomster. Men som i kan se, røg der lige lidt flere ting i kurven OG jeg holdte faktisk rigtig meget igen .. Jeg fandt bla et sæt sengetøj som jeg rigtig godt kunne tænke mig, men det må blive næste gang! 
Det er det IKEA kan... få os til at bruge penge ;) 

Udover nogle af de ting som jeg havde skrevet på min indkøbsliste, fandt jeg to vildt fede retroglas, som jeg bare måtte eje, syes de er så cafe'agtig. 

Nu glæder jeg mig bare til min kæreste kommer og sætter svævehylderne op her i weekenden, og ja, så mangler jeg bare lige ... et tøjstativ fra HAY, en lampe, en lampeskærm og et stort tæppe ;) jeg er da næsten færdig? . 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar