torsdag den 2. februar 2012

MODEUGE 2012 I KBH

Jeg ville ønske at jeg havde mulighed for at deltage i modeugen, som holdes i denne uge i København ! Jeg er SÅ misundelig på alle de piger som skal over og se en masse nyt lækkert tøj ! Desværre havde jeg første uge på studiet ( 2. semester) og en masse arbejde i denne uge, som har gjort at jeg ikke kan komme afsted.. ØV ! 
Hvis i lige som jeg ville ønske i kunne deltage, i alle herlighederne i København, men heller ikke kan komme afsted, kan i gøre som jeg - følge med på nettet :) De fleste magasiner er rigtig gode til at give os helt almindelige danskere, et indblik i hvad der sker under modeugen. 
Jeg følger med på nettet hvor jeg ser videoer, og læser omkring hvad der sker i disse dage, i kan også følge med på bla:


Copenhagenfashionweek.comBazaronline.dk og www.elle.dk
 Blogges .. <3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar