tirsdag den 14. februar 2012

M.A.C MAKEUP NEWS

Nyhed til alle som ligesom jeg, er vild med make up!
M.A.C har lige åbnet en dansk webshop, hvor man har mulighed for at købe alle deres produkter. Da jeg tjekkede deres hjemmeside ud fandt jeg ud af at de har en vildt smart foundation-guide. Vi kender vel alle det med at købe en foundation som bare ligner en drøm når man får den lagt på i butikken, men når man så kommer hjem og tager hul på den købte dyre udgave, er den på magisk vis blevet orange? ;) Personligt synes  jeg ofte medarbejderne i butikkerne er ret dårlige til at vejlede, specielt omkring køb af foundation :( Mac har lavet en trin-for-trin guide på deres nyoprettede hjemmeside hvor man kan finde ud af hvilken foundation man bør bruge til sin hud (Jeg vil dog ikke stole blindt på den, men synes den giver et overblik over hvilken retning man skal gå i, i søgningen på den perfekte foundation) Nu ved jeg i hvert fald hvilket produkt i hvilken farve jeg skal spørge efter. I finder deres hjemmeside HER

Er jeg den eneste der kunne gå shop-amok på deres hjemmeside!!?




2 kommentarer:

  1. Fedt..! Den hjemmeside bliver man da nød til lige at kigge forbi..! :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Pueeha hvor kan man bare bruge alt for mange penge på den hjemmeside :D

      Slet