tirsdag den 7. februar 2012

SO MUCH TO DO..

Havde egentlig en masse ting jeg skulle nå i dag. Men ligger desværre i sengen og har det skidt, hvilket bare passer mig rigtig dårligt! :) 
Mens jeg alligevel skal ligge i sengen og pleje mig selv, er jeg gået i gang med at lave en lang TO DO LISTE over alle de ting jeg skal nå i løbet af denne uge . Elsker TO DO LISTER, synes det er så dejligt at have et overblik over hvad man skal nå, og samtidig er det en god måde at planlægge sin tid på. 


 Her er et lille uddrag af nogle af alle de ting jeg har på min TO DO, for denne uge ( Mandag til fredag)

IKEA ( Nye blomster, lys og vaser)
Hente hud og hårprodukter (er løbet tør)
I hobbybutik for at hente swarovski sten til tøj
Gøre en masse rent 
Rydde op i tøjskab
Arbejde fredag
Læse en masse lektier
... Og en masse mere

Nu vil jeg bruge de næste par timer på at få slappet lidt af, så jeg senere i dag kan få lavet et par ting fra min lange liste 
Blogges <3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar