torsdag den 12. januar 2012

LÆKKERIER TIL HÅRET + TIP

Et musthave på alle pigers badeværelse er denne spray fra Alterna. 
Jeg har efter en lang periode uden sprayen, lige bestilt den hjem igen. 
Sprayen kan både puttes i efter hårvask, og i tørt hår. Personligt bruger jeg den når jeg ellers husker det, en gang om dagen.
Jeg har i de perioder hvor jeg har været rigtig god til at bruge den lagt mærke til at mit hår er blevet stærkere og mindre tørt. Desuden synes jeg at mit hår har vokset hurtigere end normalt i de perioder hvor jeg har brugt den ofte. 

Beskrivelse af produktet: 
Dens Age-Control Complex system indeholder en rig mængde af Omega-3 fedt syre, som er et plejende enzym, som hjælper med at beholde fugtniveauet i hårets rødder, hvilket hjælper med at øge proteinproduktionen i håret. 
Denne letvægtsspray med UV beskyttelse hjælper med at reducere skader forårsaget af miljøet, solen eller kemiske behandlinger.



Ekstra Tip : 
Denne spray koster omkring 350-450kr ved en frisør. 
Hvilket jeg synes er ret mange penge for ET produkt, Derfor bestiller jeg mine hårprodukter på  hjemmesiden Www.Beautybay.com - Her koster sprayen under 195kr. Billigt Billigt Piger !  
Man kan regne med at spare omkring 25-50% procent på produkterne i forhold til frisørens priser, og det skal hertil siges at de har utrolig mange forskellige mærker.
Det eneste negative ved denne hjemmeside er at der går 1-2 uger inden pakken lander i postkassen. Men det er ventetiden værd når der er så mange penge at spare.  


Endnu et beauty indlæg, har bare så mange tips jeg gerne vil dele med jer! - lover at der vil blive sat mere fokus på tøj delen i de næste indlæg ;) 

Loooove C... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar