lørdag den 28. januar 2012

RINGE FOR UNDER 120kr

 






Jeg er helt vild med ringe lige pt. Både i sølv og guld, Store som små . Kan slet ikke få nok! 
Fandt alle disse syv ringe på Nelly.com og Asos.com, og synes de er helt fantastiske på hver deres måde og så koster de mellem 30-120 kr:) Normalt kan jeg egentlig godt lide at smykkerne har en vis kvalitet. Men synes de er så fine, og de kan bare lige pifte et outfit det ekstra op. og når de så engang bliver grimme fordi man har brugt dem 3 gange i byen eller måske ikke lige har husket at få dem af når der skal vaskes hænder - så gør det jo ikke så meget, når man har måske kun givet 50kr for dem :D  (og til prisen holder de faktisk ret godt) 
Jeg har desværre lavet en aftale om at jeg ikke må købe mere i hele januar, hvilket jeg har tænkt mig at holde :D - men man må vel godt kigge lidt ;) , jeg har i hvert fald udset mig et par ringe blandt de ovenstående som jeg vil købe når pengene ruller ind igen ! :)  


Hvilken synes i er den flotteste ? <3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar