lørdag den 7. januar 2012

Godaften ;) 
Jeg er jo som tidligere nævnt ret mange gange måske  flyttet til Århus for to måneder siden, Jeg har lejet et værelse i hjertet af Århus, et ret stort værelse faktisk - Nå men .. Har ikke haft tiden før nu til at få det indrettet. Så igår var kæresten så sød at tage med mig til IKEA .. Elsker IKEA! :D . Tilbage til sagen - så har jeg idag fået samlet nogle af de ting jeg har købt. (Jeg har efterhånden samlet ret mange ting fra IKEA selv, så er blevet ret skrap til det, hvis jeg selv skal sige det ). Vil glæde mig til at vise jer værelset, når det er færdigt. Synes lige i skal se det fine bord jeg har købt og samlet - Det er som sagt fra IKEA og koster kun 175 kr. Det er jo vanvittigt !! 


Nu vil jeg så bruge resten af aftenen på at hygge mig under dynen, er som billedet nok antyder, rigtig træt ! OG der er jo søndagsåbent i bruuns og Magasin imorgen - så skal nok lige ud og se om der er noget til værelset.. 


Godna

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker virkelig også bare Ikea!
    Hvor er det lækkert du er flyttet ind i hjertet af Århus - jeg håber du er glad for det :-)

    SvarSlet
  2. Ja hvilken pige kan ikke gå shop-amok i ikea - Jeg kan i hvert fald :D Jeg er rigtig glad for at være flyttet til Århus - det er sådan en dejlig by !
    dejligt med en kommentar ! :) Håber du får lyst til at følge med på min blog - og giv endelig ris og ros :)

    Kram..

    SvarSlet