tirsdag den 31. januar 2012

NEW IN

I dag havde vi første dag på 2 semester. Da vi mødte ind til morgen fik vi besked, om at vores lærer var syg, og at vi derfor ikke længere skulle være i skole fra 8.30-15.30 men fra 8.30-10.00 . YAAY!! Har derfor haft masser af tid, til alt det jeg gerne ville nå i dag, herunder bla. middagslur, shoppetur, hjemmelavet aftensmad og rengøring hvilket jeg ikke er helt færdig med endnu

Under min shoppetur købte jeg denne Cardigan er fra H&M, synes det er super fint at det er et mix mellem en blazer foran og en strik bagpå. Købte også en kæde som jeg synes var rigtig sød, det skal forestille en parfumeflaske. Kæden er også fra H&M. 

Bonus info:
I denne uge kører H&M med uddeling af gavekort, hvis man køber for over et vis beløb. Kortet er er gavekort på 50kr som man kan bruge i uge 6 i alle H&M's butikker. Jeg ville have købt et bælte i dag, men det puttede jeg pænt tilbage på hylden da jeg fandt ud af at jeg kunne spare 50kr hvis jeg ventede til næste uge ;) - SMART ! 

Nu vil jeg tilbage til rengøringen og efterfulgt at et langt bad og en smoothie 
Håber i har haft en lige så god dag som jeg 
<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar