fredag den 20. januar 2012

ANBEFALING : H&M TASKER !


Kender i det ? Man har nogle ting (i mit tilfælde en taske) som man nærmest ikke ligger mærke til at man bruger længere, fordi det bare er blevet en fast del af hverdagen. 

.. Sådan har jeg det med min taske fra H&M. Jeg købte den for omkring 5-6 år siden, det startede egentlig bare med at jeg havde brug for en billig taske til at transportere mine bøger i. Men med tiden er den så blevet en fast del af min hverdag, den er simpelthen så praktisk og tidsløs! Bruger den selvfølgelig til studiebrug, men også når jeg skal shoppe med veninderne, hen til kæresten eller noget helt tredje. Samtidig med at der er masser af plads i den, er den ikke stor og klodset, og så er jeg helt vild med at den er så enkel, og derfor kan bruges sammen med alt.
Desuden at det virkelig et plus at man ikke kan se hvor den er fra. Kan simpelthen ikke fordrage tasker hvor der fx står FRIIS OG CO hen af siden. 

Det kan på billedet godt ligne at tasken er slidt i hanken, det er dog bare små tråde, som man kan klippe af og så er tasken så god som ny

 
Billedet er fra min ferie til Tyrkiet med kæresten  sommeren 2011

Jeg har også haft brune modeller af H&Ms tasker, som var meget oppe sidste sommer, og som stadig er det, synes dog ikke de holder så godt, som de sorte tasker jeg har købt fra butikken. Taskerne som sådan holder godt, men farven på tasken kan godt komme til at se lidt slidt ud.

Et random indlæg til at fordrive tiden med inden weekenden ;)  - Blogges senere !! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar