mandag den 9. januar 2012

DEN PERFEKTE BIKINI

Årstiden er begyndt! - alle kæmper for at tabe sig, eller opnå den perfekte figur, så man til sommer kan hoppe i en flot bikini og se godt ud på stranden! Jeg har på det sidste år tabt mig omkring 9kg eller det siger vægten i hvert fald ;) har et mål på et par kg mere - og så skulle jeg gerne være klar til at hoppe i en bikini og tage på stranden ! :D  

Har været på udkig efter den helt perfekte bikini til sommer og faldt over hjemmesiden victoriassecret.com . De har utrolig mange virkelig flotte bikinier, ELSKER de små detaljer man enten finder på under- eller overdelen!  Det bliver nok en eller to af disse, jeg hopper i sommeren 2012 

Jeg savner solen, standen og den brune kulør !


I kan finde bikinierne her : HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar