mandag den 30. januar 2012

SIDSTE FRIDAG INDEN 2.SEMESTER

I dag er det så sidste fridag inden jeg skal tilbage til studiet. Havde egentlig planlagt at jeg ville tage tidligt hjem fra weekend hos kæresten, og få ordnet nogle praktiske ting. Men pga. en manglende nøgle til at låse lejligheden af med, blev klokken alligevel 17 inden jeg kom hjem ;) . 
 Da jeg handlede ind til at lave en lækker smoothie ( i vil få tips til en lækker og vildt let smoothie senere) faldt jeg over den fineste kasse til vaskepulver som bare skreg MIG!. 
Jeg synes altid vaskepulveret kommer grimme æsker og jeg kan godt lide at mine ting er pakket væk i flotte æsker, så mit hjem får et mere opryddet og minimalistisk look . derfor er det typisk mig at købe en kasse som denne til at pakke noget grimt væk i ;) !  Og selvom æsken kommer til at stå gemt i skabet, synes jeg stadig det er  ret fint at man kan åbne skabet og så står denne fine kasse, i stedet for en grim, stor multifarvet æske! 


Nu vil jeg slappe lidt af og læse en masse blogs, har stadig ondt i nakken :)
<3 C 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar