søndag den 8. januar 2012

SUNDAY'SHOPPING !!

Jeg har sovet rigtig længe denne søndag, og er faktisk først lige vågnet ;) 
- De sidste to måneder har jeg enten brugt søndagen på at have travlt, Arbejde eller have tømmermænd. 
Jeg har ingen af delene idag, hvilket skal nydes!  Sååe - NO STRESS ! Efter middagstid engang er planen at jeg skal op på strøget og kigge, der er søndagsåbent idag ! - Planen er at kigge efter nogle items til min lejlighed, og selvfølgelig en lille ting til mig selv  ;) 
Så planen for idag - Hygge Hygge Hygge :D 
Drømmer mig tilbage til denne ferie i 2010 på Rhodos
Sen aften på stranden.. 

Der kommer flere indlæg senere idag, bla en boganmeldelse/ anbefaling af en bog der virkelig kan gøre dig glad - og tro mig, den er IKKE kedelig ! 

Rigtig god søndag ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar