mandag den 23. januar 2012

MONDAY !

Det har været en meget lang dag i dag synes jeg! - Dog har der været nogle ting som har fået dagen til at syne lidt bedre . Åbnede mit lille skab (som i kan se i baggrunden på det første billede). Ville egentlig bare snuppe et tyggegummi, og så fandt jeg denne helt vidunderlige pakke Toffiee, som jeg havde glemt alt om at jeg havde - Fik den af min mor til jul - med ordrerne "dem kan du og kæresten hygge jer med" Dem der kender mig godt, ved at jeg selvfølgelig lige skulle smage EN... hvilket selvfølgelig blev til 6 :P Upps.. Men gemte da resten til os? 
Nå men fandt den så i dag, og fik det største smil på læben underligt hvordan små ting kan gøre en glad hva og synes næsten jeg havde fortjent en eller to mere lige i dag ..  

 Desuden Havde jeg egentlig planlagt at jeg skulle se paradise hotel i aften, et andet sted her i Århus - hvilket desværre er blevet aflyst :( - og jeg har ikke Tv3 før om en uge eller to. ØV 
Så i aften... Ja der skal jeg se nogle afsnit fra Sex and the city boksen istedet, som en veninde var så sød at låne mig i dagens anledning 
GOTTA LOVE YOUR GIRLFRIENDS ! 


Håber i alle må få en rigtig god aften :) 

1 kommentar:

  1. Uha, det ser rigtig hyggeligt ud! (:


    Patrick Pankalla,
    http://pankallabypatrickpankalla.blogspot.com/

    Hvis det kunne friste, har jeg i øjeblikket i gang i give away og du er meget velkommen til at deltage!! :)

    SvarSlet