fredag den 27. januar 2012

BLEMISHED SKIN - PART 1

Dette er første del af gode råd til uren hud. 
Jeg har en del erfaringer indenfor området da jeg har døjet med det i perioder, de sidste 3 år
Jeg har selv været igennem det hele -pillekure, kosmetolog, billige og vanvittig dyre produkter. Jeg tror det er tæt på at jeg kan sige - Jeg har prøvet ALT! For 3 måneder siden fik jeg nok af at skifte produkter,  og følge forskellige lægers vidtforskellige anbefalinger osv ! - Jeg har derfor samlet de bedste råd jeg har fået gennem tiden, og levet efter dem i nogle måneder - og guess what ? for første gang virker det faktisk ! Og nu vil jeg derfor dele dem med jer! 
Dybderens gel : 148kr , Skin tonic: 148kr , Dagcreme 158kr 

Det sidste år har jeg brugt denne serie fra VICHY, som kan købes på alle landes apoteker. Og jeg synes faktisk serien er rigtig god til pengene!
Serien er til uren og fedtet hud, og tilmed har jeg valgt dagcremen "pro mat" som går ind og mattere huden 

Sådan bruger jeg serien (morgen og aften)  
1) Vask hænderne med almindelig håndsæbe(grundigt) og vask derefter ansigtet med rent vand.
2) Brug tre "pump" af rensegeleen, og gnid den ind i huden med store og langsomme cirkelbevægelser.
3) Vask nu hænderne for sæberester, og rens hele ansigtet med vand igen.
4) Tør ansigtet (brug altid et rent håndklæde, og aldrig det der hænger på wc'et til hænderne!!)  og tør derefter ansigtet med en vatrondel med skin tonic på.
5) Når huden så  er tør, påfør da cremen.
Skal der ligges makeup efter dette rutine, anbefaler jeg at man venter til huden er tør, det giver et pænere resultat!


I BLEMISHED SKIN- PART 2, vil blive lagt ind på bloggen i løbet af næste uge- Der vil du kunne læse hvilke mad-/drikkevarer du bør undgå hvis du har problemer med huden ? Det er nemlig vigtigt at tænke på at ren hud også kommer indefra :) 

Håber indlægget kan hjælpe andre
LOVE - C 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar