tirsdag den 17. januar 2012

DIY - Armbånd

Jeg har idag haft gang i et "Do It Yourself"  projekt i dag . Jeg har længe ville have et læderarmbånd. Men dem jeg har set i butikkerne koster omkring 400-700 kr alt efter hvilke charms man vil have på. Og til de penge kunne jeg finde meget andet jeg hellere ville have. Så det resulterede i et DIY projekt, og synes faktisk resultatet er blevet rigtig godt. Præcis som jeg ville have det - SIMPELT ! - det er bestemt ikke første gang jeg laver et armbånd selv .. Næste gang bliver det nok et sølv/guld kæde-armbånd med et eller flere flotte vedhæng til - faldt i hvert fald over en masse nede i butikken! :)
Brugte et tykt læderbånd, charms, lås og sek.lim  
Det sværeste ved projektet var at få de små kugler på læderbåndet
det tog en evighed! Båndet var lidt for tykt i forhold til kuglens hul
Synes dog det var flottest med et tykt bånd, og kuglerne fås ikke i større



Jeg vil bruge synes armbåndet er super flot alene, men vil også kunne bruges sammen med andre smykker. 
Hvad synes i ? 
( hvis nogen skulle være interesseret, koster et armbånd helt magen til det på billedet 250kr PP) 


3 kommentarer:

  1. Spændende blog du har dig (:
    så lige du havde været forbi..

    www.amiarting.wordpress.com

    SvarSlet
  2. fin blog, er blevet fast læser!
    kig gerne forbi min også :)

    tatevikn.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! - Er rigtig dejligt at høre at der er nogen der følger bloggen fast og samtidig få sat ansigt på! :)

      Rigtig god aften til dig
      Knus

      Slet