tirsdag den 17. januar 2012

DEJLIG PRAKTISK TIRSDAG

Hele Januar står på eksaminer på studiet. Men lige i dag har jeg bare fri! hvilket er blevet nydt! 
Startede morgenen ud med at sove længe, lave morgenmad på sengen til mig selv hvorefter jeg puttede mig ned under dynen og så tv helt indtil middag. 


Jeg har dog besluttet mig for at udnytte resten af dagen 100 procent. Jeg har som altid udformet en tjekliste over de ting som jeg gerne vil have gjort i løbet af dagen.. Emner som rengøring, Oprydning, Tage billeder af tøj der skal sælges, er på tjeklisten for i dag. ( hvis der er nogen der kender til steder hvor der holdes tøjsalg i Århus området, vil jeg meget gerne informeres) 


Udover en lang tjekliste har jeg også en aftale med min skønne veninde Sasha. Vi har efterhånden kendt hinanden i over 7 år vildt at tiden er gået så hurtigt. Vi voksede begge op i Viborg, men efter hun er flyttet til Vejle, og jeg til Århus får vi ikke set hinanden så tit længere . :( - Nå men i dag er hun så til jobsamtale i Århus, et job som jeg har sat hende op med :P . Så efter jobsamtalen har vi aftalt at mødes for en god omgang pigehygge i Århus gader, hvilket jeg glæder mig SÅ meget til! 





 Have a great day love bugs !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar