mandag den 16. januar 2012

911 - DECUBAL



Sidste uge købte jeg denne Lips and dry spot balm fra Decubal. Og efter at have brugt den nogle dage, er jeg nødt til at dele produktet med jer. Den er helt fantastisk. Jeg får altid vildt tørre læber om vinteren, jeg har gennem tiden prøvet utallige produkter til læberne. Jeg købte nu  denne, og må sige at den virker helt fantastisk! 


Udover at være helt fantastisk til læberne, er den også rigtig god til andre tørre spots.. Mine hænder har været ret tørre denne vinter, har derfor brugt håndcreme til dem dagligt, synes bare ikke rigtig det hjalp .. prøvede så cremen fra decubal på oversiden af hånden og allerede efter to dages brug var mine hænder bløde igen! Fremover bliver det et fast produkt i min makeup pung! 
Cremen kan købes på apoteket til omkring 60kr 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar