torsdag den 19. januar 2012

OUT OF TIME ?

Har brugt armbåndet fra min DIY projekt de sidste par dage, og er blevet rigtig glad for det, i dag satte jeg det sammen med mit ur fra Dyrberg kern, hvilket jeg faktisk synes fungerer ret fint sammen. Jeg er en af dem der godt synes man kan bruge sølv og guld sammen.
Personligt synes jeg ure er et af de bedste acessories, og jeg går stort set altid med et, gerne et med en masse sten i ;) Jeg er ret prinsesse lige på det punkt og hay... så er det jo faktisk også et praktisk smykke- ik?  :D 



Ur: Dyrberg kern, Armbånd :DIY



Jeg har haft en rigtig lang dag, med prøver på studiet, og læsning til prøven i morgen. Ved ikke hvad det er, men har bare ikke lige specielt meget lyst til at gå i skole pt.. Jeg giver vinteren skylden og håber det bliver bedre i takt med solen kommer mere frem?!  
Nå nu vil jeg bruge resten af aftenen på at hygge med kæresten og se lidt tv. Og gøre mig mentalt klar til prøven imorgen.

Vi blogges<3








Ingen kommentarer:

Send en kommentar