torsdag den 26. januar 2012

MIT YNDLINGS SMYKKE


Jeg fik dette smykke af min kæreste da jeg blev 20 for efterhånden over et år siden. Eller jeg fik faktisk både dette smykke OG matchende øreringe. 

Grunden til netop dette smykke betyder helt vildt meget for mig, er fordi det var et smykke som jeg ved han købte til mig udelukkende fordi han vidste hvor meget jeg cravede efter det og fordi jeg ved det den er købt, kun for at se mig blive sindssygt glad ! 
Samtidig med at gaven er købt i den sødeste mening, så minder den mig også om min første rigtige runde fødselsdag, hvor jeg blev overrasket af min kæreste, der helt uforventet ringede på døren med de største roser jeg længe har set, og så gaven med øreringe og ringen fra dyrberg kern. Jeg tror faktisk jeg begyndte at græde af glæde.. Hvad er bedre end et smukt smykke med en histore bag?? 

Den mest perfekte ring, og så er der bare sten i for alle pengene ;)  <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar