onsdag den 25. januar 2012

EYELINER

Jeg købte denne fantastiske udgave af en eyeliner, sidst jeg var ude at shoppe med en veninde.Jeg synes ofte det kan være svært at håndtere en flydende eyeliner, og en fast kan godt være besværlig at få lagt pænt ved vippekanten på øjenlåget .Derfor er denne bare nær perfektion og virkelig brugervenlig

Når man købet pakken, får man en beholder med en creme ligende eyeliner i, og en pensel. 

Den er virkelig let at påføre. Den er let at ligge helt nede ved vippekanten på øjenlåget, og er samtidig let at anvende hvis man ønsker en tykkere streg. Det eneste negative jeg kan nævne ved den, er at den måske ikke er så handy at have med i håndtasken når man skal ud, da penslen efter brug vil lave et værre svinderi i håndtasken. der er godt nok et lille plastiklåg med, vil dog anbefale at man bruger denne inden man går ud, og så tager en fast eller flydende med hvis man får brug for at friske op. Det har dog ikke været nødvendigt for mig, da den holder farven meget godt! men better safe than sorry, right ? :D

Eyeliner sættet i intens sort er fra MAYBELLINE koster lige nu 80kr i Matas


3 kommentarer:

  1. Lyder smart, det bliver man da næsten nød til at prøve..! :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes næsten du skulle prøve den l - du bliver helt sikkert lige så glad for den, som jeg er ! ;)

      God eftermiddag til dig :)

      Slet
  2. EKSTRA INFO :

    Eyelineren hedder helt præcis (EYESTUDIO LASTING DRAMA - gel eyeliner 24H)

    SvarSlet