søndag den 8. januar 2012

Bogen - Personlig Karma

Personlig Karma, er skrevet af Sofia Manning og Christian N Stadil (som også er ejeren af hummel) . Bogen er inspireret af den buddhistiske tankegang. Og hertil skal det siges at jeg ikke er buddhist, men blot rigtig interesseret i nogle af de emner buddhismen går ind og arbejder med. 
Bogen handler helt konkret om at være medskaber af sit eget liv. Den handler om hvordan man med små redskaber kan blive bedre til at udvikle sit jeg. Bogen giver læseren disse redskaber, som oftest er små tanke-øvelser som man kan bruge i forskellige situationer.
Den handler om at have en mere positiv tilgang til tilværelsen, og at man selv er sin egen skaber! - Jeg synes bogen sætter rigtig mange tanker igang, og jeg synes personligt at man kan mærke en stor forskel efter at have læst nogle kapitler i bogen. 
Det er en bog man kan hive frem som man har lyst, og læse det kapitel man synes man har brug for. Det er blevet som en lille bibel for mig. 


Det lyder meget hokus pokus - men når man læser den, er det hele meget god mening. Anbefaler bogen til alle der har brug for et lille positivt spark, specielt i disse kolde vintermåneder! I kommer ikke til at fortryde det ! :) 



Dagens Outfit ( beklager flytterodet! ) 
Bukser: Global Funk, Vest : Vila, Trøje: Samsoe Samsoe, Læderjakke: No Named 

Masser af god karma ud til alle jer ;) ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar